Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

петак, 11. јануар 2013.

Žena bez lica

Juče sam primetila ogromnu reklamu jedne strane marke na ulazu u tržni centar. 
Gledajući je tako u paketu, nisam primetila neku razliku. Gledala sam muškarca - manekena, u plavom džemperu, onda zimsku kolekciju koju nose deca a onda mi je pogled zastao na dugokosoj manekenki. Ugledala sam ženu bez lica na kojoj se jasno vidi zamagljena rupa tačno tamo gde bi trebalo da joj vidim oči, nos i usta. 
Reklo bi se, školski primer cenzure, koji se ovde očigledno oslikava i na marketing. 


Cenzura u marketingu





Нема коментара:

Постави коментар