Juče sam primetila ogromnu reklamu jedne strane marke na ulazu u tržni centar.
Gledajući je tako u paketu, nisam primetila neku razliku. Gledala sam muškarca - manekena, u plavom džemperu, onda zimsku kolekciju koju nose deca a onda mi je pogled zastao na dugokosoj manekenki. Ugledala sam ženu bez lica na kojoj se jasno vidi zamagljena rupa tačno tamo gde bi trebalo da joj vidim oči, nos i usta.
Reklo bi se, školski primer cenzure, koji se ovde očigledno oslikava i na marketing.
Gledajući je tako u paketu, nisam primetila neku razliku. Gledala sam muškarca - manekena, u plavom džemperu, onda zimsku kolekciju koju nose deca a onda mi je pogled zastao na dugokosoj manekenki. Ugledala sam ženu bez lica na kojoj se jasno vidi zamagljena rupa tačno tamo gde bi trebalo da joj vidim oči, nos i usta.
Reklo bi se, školski primer cenzure, koji se ovde očigledno oslikava i na marketing.
Cenzura u marketingu |
Нема коментара:
Постави коментар