Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

недеља, 6. јануар 2013.

Slatko iznenađenje

Pre par dana, muž mi je doneo belu kutiju i pružio mi je sa osmehom.

- Uzmi, za tebe je....
Čekao je moju reakciju.
Bila sam oduševljena i počela sam da pogađam šta se to nalazi među folijom u plastičnoj kutiji.
- Ma nisi trebao, odgovorila sam mu kada sam videla čokoladni kolač sa keksom.
- Ma nije mi bilo teško. Rečeno mi je samo da je poklon za tebe.
Čekao je moju novu reakciju.
Oči su mi se dodatno razvukle pitajući se ko to meni šalje iznenađenje, i to preko muža.

Ispostavilo se da je slatko iznenađenje poklon od Zahre, sestre od muževljevog kolege.
Hvala Zahra, kolač smo pojeli u dva zalogaja!




Нема коментара:

Постави коментар