Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

среда, 12. септембар 2012.

Neočekivano društvo na kafi

Kako je nastala ova slika?


Tog dana otišla sam na kafu u restoran hotela nedaleko od našeg kampa sa jednom od žena koju sam upoznala čim sam stigla u Arabiju. Sa nama su krenule i njene dve ćerkice. Mlađa devojčica (koja je na slici), toliko je bila živahna i non-stop je trčkarala okolo. Dok smo nas dve ćaskale pored nas je prošla petočlana porodica. Čovek, dečak i devojčica i žena sa bebom. Onda se desio neočekivani susret. Plavokosa devojčica se toliko oduševila kada je primetila da se nešto pomera u rukama žene koja je prošla pored nje. Mislim da je tada prvi put videla nekog ko je u stvari manji od nje same. U sekundi se primirila i nije skidala pogled sa bebinih rukica koje su mlatarale iz belog frotira. Kada je videla da malena nepomično gleda u njenog sina, žena u crnom pozvala je da sedne pored nje i ponudila joj da drži najmlađeg člana porodice. I tako je nastala ova slika. Malena je toliko bila oduševljena i dugo je mazila i pričala nešto svom novom drugaru. Nešto što su samo njih dvoje razumeli. Čovek nas je slikao i izustio u jednom trenutku: "Slobodno, mi smo u sobi 456, neka dođu deca i nek se igraju zajedno!". 






Нема коментара:

Постави коментар