Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

недеља, 21. април 2013.

Razglednice iz Saudijske Arabije

Danas sam sređivala fotografije koje smo napravili od kako smo došli ovde. Cifra koju posedujemo premašuje 3.000 i broj će samo nastaviti da raste. Gledajući neke fotke, odlučila sam da napravim novi blog gde ću stavljati samo fotografije za koje smatram da mogu verno da prenesu duh Arabije i za koje jednostavno nemam reči kojima bih ih opisala. 

Slike možete pogledati ovde ili preko ikone sa desne strane bloga - Fotografije/Razglednice iz Saudijske Arabije.


Inače, ovde je zvanično zabranjeno fotografisanje javnih objekata. Setila sam se kada smo prvi put hteli da se slikamo u Khobaru. Kao pravi početnici, željni avanture, upitali smo za pomoć jednog Filipinca u restoranu.


- Da li znate neko mesto gde bismo mogli da se prošetamo ovde?
Zbunjeno nas je pogledao i rekao: Pa ovde, misleći na šetalište u zalivu.
- Dobro da, to smo videli. Ali imate li neku glavnu džadu, nešto što bi bilo vredno videti?
Promeškoljio je usta i rekao da se vraća za minut.
- Idem da proverim sa kolegom. Nedavno sam došao iz Džede i još uvek sam nov u ovom gradu. Vratio se posle par minuta.
- Pa nemate ovde gde da se šetate. Najbolje vam je ovo šetalište.
- Dobro, a gde bismo mogli da napravimo lepe fotografije?
- Ovde je zabranjeno fotografisanje.
Pogledali smo se iznenađeno jer nismo očekivali tako direktan odgovor.
- U redu hvala najlepše, rekosmo i uputili smo se do šetališta sa sve rancem u kome se nalaze tri objektiva. Laknulo nam je kada smo tada a i kasnije viđali da se ljudi slikaju sasvim normalno. Doduše obično koriste telefone ili ajpede a ne uočljive fotoaparate. 

Jedna od prvih fotografija



1 коментар:

  1. cao Marina! pa nisam znala da i ti pises blog! i od kud ti u SA???? zar nisi bila u Holandiji?

    pusaaaa velika od Korice iz Bruklina =)))

    ОдговориИзбриши