Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

среда, 24. април 2013.

Priča o Maksu - najsrećnijem psu u Saudijskoj Arabiji

Priča o psu po imenu Maks je jako zanimljiva. Tim pre što sam ranije bila ubeđena da se psi ne mogu videti u Saudijskoj Arabiji i ja ih do sada zaista nisam viđala. A onda sam čula da su naši prijatelji koji žive u drugom kampu udomili jednog štenca. Našli su ga na hipodromu kada je imao svega nekoliko nedelja. Odveli su ga kod veterinara, primio je potrebne vakcine i trenutno je član njihove porodice. Međutim, oni odlaze iz Arabije za par meseci i nisu u mogućnosti da ga povedu sa sobom. Počeli su da mu traže novi dom. Pre par nedelja otišli su na odmor i zamolili nas da za to vreme čuvamo Maksa. 


Maks, kad je došao kod nas

Kad je došao kod nas Maks je imao potpuno crnu dlaku. Nedavno je napunio tri meseca i sada mu se već jasno ocrtavaju bele dlake oko ušiju i po leđima. U početku nije voleo šetnju  i  trajala je svega 5 minuta. Sada, posle skoro tri nedelje, mislim da zna svaki kutak u kampu i opominje me svako jutro da je vreme da se šetamo. Šape su mu se sada izdužile a u kutiju u kojoj je došao kod nas više ne može da stane. 

Maks je jako nestašan ker. Osim slatke njuškice i mekanih šapa, Maks je doneo nemir i nered u našu mirnu svakodnevicu. Znali smo da voli konje a evo šta još voli ovaj vragolan:

Voli da juri ptice i njuška sve oko sebe. 
Voli da trči. 
Voli da liže beton. 
Mačke samo posmatra izdaleka. 
Laje kada vidi da je vreme ručka. 
Spava od 9 do 15h. 
Obožava da jede bubice i juri mrave. 
Najviše uživa kada kopa oko cveća i pravi duboke rupe. 
Voli da gricka sve što mu padne pod njušku. 
Obožava prskalice koje svako jutro zalivaju travu. U početku ih se plašio ali sada gura usta u njih u cilju da ih iščupa iz zemlje. 
Besomučno glođe palmino drveće i lišće. 
Takođe gricka i crevo za vodu kao i nogare od metalne stolice. 
Jednom je uspeo da se ušunja u kuću i da mi otme čarapu. Posle sam mu je svojevoljno prepustila ali mu je dosadila nakon par sati. Vratio mi je sa jednom rupom. 
Pocepao mi je helanke i načeo japanke. 
Pojeo je masku od telefona. (Posle je uredno iskakio sve tipke). 
Svaki dan mi ostavlja sve veći i veći ožiljak po nogama. 
Sve više i više skače. 
Voli da se proteže posle dremke i voli kad ga češkamo ispod njuške.
Ne voli povodac (a koji pas pa voli) i koristi svaku priliku da ga grize. 
Voli da spava u palminom hladu i ispod one metalne stolice čije nogare voli da glođe. 
Ponekad uđe u kofer i spokojno spava u neverovatnim pozama.


Voli da spava i u koferu

I da se proteže u snu
Više ne može da stane u kofer



Popodnevna dremka je najbolja

Ovako je najugodnije
U međuvremenu prijatelji su nas obavestili da su našli dom za Maksa. Postoji opcija da ode u Južnu Afriku ili će ostati kod jedne porodice iz drugog kampa!! Sigurno će nam nedostajati ali znamo da je Maks sada najsrećniji pas u Saudijskoj Arabiji!


Sad je već veliki momak. Nedostajaće nam

p.s. Hvala našim prijateljima koji su omogućili da Maks postane najsrećniji pas u SA!


Нема коментара:

Постави коментар