Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

уторак, 9. април 2013.

Prosečna plata žena u SA veća od prosečne plate u Srbiji

Juče sam pročitala članak u novinama u kome piše da su žene u SA u privatnom sektoru 50% manje plaćene od muškaraca. Prema nedavno objavljenom izveštaju Ministarstva za rad za 2011. godinu, prosečna plata žena je 2.824 rijala - oko 580 evra. Muškarci sa druge strane zarađuju duplo više od dama - 5.686 rijala - oko 1.160 evra


Predstavnici Ministarstva kažu da taj odnos nije realan zbog toga što muškarci i žene obavljaju različite vrste poslova. Do sada sam viđala da žene ovde najčešće rade kao doktori, medicinske sestre, profesori, učitelji, novinari, u administraciji ili trgovini, tj. uslužnim delatnostima. Ohrabrujući podatak međutim kaže da se od 2008-2011 godine broj žena koje rade udvostručio sa 50.000 na 100.000. 


Ne znam šta je ostavilo veći utisak na mene dok sam čitala ovaj članak. To što je toliki jaz između muškog i ženskog pola veoma vidljiv ili činjenica da žene iz SA sa upola manjom platom opet imaju veću prosečnu platu i od muškaraca i od žena u Srbiji!!

Članak u potpunosti možete pročitati ovde

Нема коментара:

Постави коментар