Основни подаци о мени

Моја слика
Sve fotografije i tekstovi na blogu su autorski i ukoliko želite da ih pozajmite, molim da me prvo kontaktirate. Za sve ostale sugestije i pitanja, slobodno mi pišite na marinakatanic@gmail.com

субота, 8. децембар 2012.

Srećni praznici!!

Decembar je mesec. Ovde je i dalje prihvatljivo da se nose kratki rukavi i obuća bez čarapa. Doduše, ja ne spadam u tu grupu i skoro sam počela da nosim duge rukave. A onda mi je pomalo smešno kad na skoro 20 stepeni vidim Arape i Induse koji nose vunene kape i debele jakne. Izgleda da teže podnose promenu i pad temperature od nekih skoro 30ak stepeni!

Okolina mi ukazuje da se zima približila. Ko bi rekao da ima zime u Arabiji. Ni ja nisam verovala... U svakom slučaju, svi u kampu pričaju o Božiću i (nešto manje) o Novoj godini. 
Bez obzira što se ovi praznici zvanično ne slave ovde, ljudi koji rade u kampu su se potrudili da nam dočaraju božićnu atmosferu. Ispred restorana su okićene palme (greota da se ne iskoriste) a svaka treća kuća prošarana je svetlećim lampicama. Evo kako izgleda unutrašnjost restorana iz kojeg se čuju božićne pesme.

Pao nam je veštački sneg
Veštačka jelka sa ukrasima


I dok u Beogradu najavljuju sneg, izgleda da ću ja ove godine videti samo onaj veštački koji je pažljivo posut po velikom stolu sa maketama. Ali zato ću se nagledati kiše koja (danas) pada, da ne kažem pljušti. I to od rane zore.




2 коментара: